CEEE...CITER..CE CITER..

SaPe NaK Kwn NgAn SaYa?????...Tak NaK KwN NgAn SaYa Ke?????

PART TIME CRAFTER

PART TIME CRAFTER
sekiranya berminat blh la klik pada gambar, sesuai untuk hadiah harijadi / untuk buah hati / untuk hiasan kereta / apa2 saja... :) dan jangan lupa TINGGALKAN LINK ANDA DI SHOUT BOX disebelah kanan anda...

TESTIMONI PRODUK VCO ( MINYAK KELAPA DARA )

TESTIMONI PRODUK VCO ( MINYAK KELAPA DARA )
RM43 termasuk postage / COD sekitar PUTRAJAYA

TESTIMONI COLLAGEN PLUS VIT E

TESTIMONI COLLAGEN PLUS VIT E
KELEBIHAN COLLAGEN PLUS VIT E.. # MENGHILANGKAN JERAGAT/JERAWAT #UNTUK AWET MUDA #MENGHAPUSKAN KULIT YANG KUSAM #MENGHILANGKAN BINTIK-BINTIK HITAM #MENGANJALKAN KULIT WAJAH #MENGECILKAN PORI-PORI

Sunday, October 16, 2011

Kena Cium kat PESTA BUKU....

CERITA 1

Hari ni, hari last PESTA BUKU
kat MAEPS
tak banyak buku yg boleh dirembat
lain yg nak dicari, lain yg dapat
yg tak sepatutnya pulak dibeli
hak anak2 pun tak byk yg ada, 
nak cari kamus, tapi bayang kamus pun tak ada
keciwa la jugak...
tapi kami main ambik je apa yg rasa nak
pastu kami duduk tepi kami tapis2 lagi...

layan dulu picture nih ekkk
 bos besar tgh belek2 buku masak
semangat...


 
lepak ngan mukhrisz
si aina tgh cari jalan keluar

 kusyuk si aina menelaah buku nih
baca dah bunyi arabbbb...padahal buku bahasa inggeris

 belek2 buku resepi
buku lain yg nak dicari
lain pulak yg dpt...
ramai yang lepak kat sini sambil pilih2 buku
cek mana2 yg patut
baru g bayar...
tgk kat sebelah tuh, ada banyak buku kan?
ada 2 kotak yg penuh...tp bukan saya  punya
org tinggal2 kat situ...

kusyuk...
si mukhrisz nak meniarap untuk menelaah buku

antara pilihan en husband
dia yg beli lebih....

ni je buku yg sempat dirembat
harga buku ni dari RM3 - RM8

tak blh nak rembat byk2 pun
sbb duit tak berapa nak ada...hehehehe

CERITA 2

bila dah selesai bayar....
masa tuh tgh tunggu nak amik resit
sekali ada sorang budak perempuan
dalam 1 1/2 tahun agaknya
boleh dia lari dari mama dia
terus peluk mukhrisz...
terkejut org tuh...
tiba2 ada org peluk dia....
bila mama tengok muka dia, malu2 dia
senyum pun cam nak tak nak je...
pegang2 pipi la...sabor je la
mama pun terkejut dibuatnya...

jgn sampai ke besar sudah la abg...



AYAH + MAMA + ABANG + KAKAK = 1 FAMILY

2 comments:

Mama Tun Nur Safiya said...

oit kata nak msg akak...tapi kalau msg me tak larat nak g gaks sbb sambung buat muffin cekelat lak....

Mrs.Imran said...

mesej tu tak nak p la kak...agaknya dia tau akak mmg tak nak p kot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CEE..CITER..CEE CITER

codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0"
width="400" height="48" id="TextSpace">

LCD Text Generator at TextSpace.net

There was an error in this gadget

SiLaKaN MaSuK..

AINA dlm HARI

AINA dlm HARI
MASA DLM PANTANG LAGIKKK... lahir 3.75 kg

ABG N KAKAK

ABG N KAKAK
sehati n sejiwa

KENANGAN

KENANGAN
@ AVANZA..skrg ALZA

KaKaK & AbAnG g BeRaYa

KaKaK & AbAnG g BeRaYa
25hb September 2010

anak2 n mak tok

anak2 n mak tok
Semua berbelang2

melaram @ KenDuRi SePuPu

melaram @ KenDuRi SePuPu

GILA AKU DENGAN NOVEL

1) SEBENARNYA..SAYA ISTERI DIA! ( sendiri )
2) TERLANJUR MENCINTAIMU ( pinjam )
3) KAMI DAH KAHWINLAH ( sendiri )
4) TEKNIK MEMIKAT SUAMI ( pinjam )
5) ADAM DAN HAWA ( on d way)
6) AKU DITAKDIRKAN UNTUKMU ( on d way )
7) KALAU DAH SAYANG ( on d way )