CEEE...CITER..CE CITER..

SaPe NaK Kwn NgAn SaYa?????...Tak NaK KwN NgAn SaYa Ke?????

PART TIME CRAFTER

PART TIME CRAFTER
sekiranya berminat blh la klik pada gambar, sesuai untuk hadiah harijadi / untuk buah hati / untuk hiasan kereta / apa2 saja... :) dan jangan lupa TINGGALKAN LINK ANDA DI SHOUT BOX disebelah kanan anda...

TESTIMONI PRODUK VCO ( MINYAK KELAPA DARA )

TESTIMONI PRODUK VCO ( MINYAK KELAPA DARA )
RM43 termasuk postage / COD sekitar PUTRAJAYA

TESTIMONI COLLAGEN PLUS VIT E

TESTIMONI COLLAGEN PLUS VIT E
KELEBIHAN COLLAGEN PLUS VIT E.. # MENGHILANGKAN JERAGAT/JERAWAT #UNTUK AWET MUDA #MENGHAPUSKAN KULIT YANG KUSAM #MENGHILANGKAN BINTIK-BINTIK HITAM #MENGANJALKAN KULIT WAJAH #MENGECILKAN PORI-PORI

Monday, October 17, 2011

Gigi Pertama...

Gigi Pertama
apa punya tajuk la kan????
rntah apa2...
bukan apa, cuma nak berkongsi..
rasa terharu pun ada sebenarnya

 tanggal 15.10.2011
jam 2 ptg
luruh la gigi MUKHRIS buat kali pertamanya...
mmg giginya dah lama dah goyang2 tapi dia tak kasi kita pegang
dia dok tolak tolak ngan lidah je...
entah macamana hari ni mama terlintas nak tgk gigi dia
masa tuh dlm kereta, ada kat bangi
mula-mula tuh mmg dia tak kasi langsung nak tgk, itu pun sbb terpandang
tengok cam pelik je gigi dia
dah tergantung-gantung je tengoknya
pujuk la dia nak tgk, mmg dia tak kasi...
apa lagi mama nih guna kan kepakaran yg ada la
ckp la kat dia...

mama : "abg, meh mama tgk gigi abg tuh"
mukhrisz : "tak yah la mama, abg tak sakit pun"
mama : "ye la, mama tau abg tak sakit, tp mama nak tgk je"
mukhrisz : ( tutup mulut rapat-rapat)
mama : "buka la mulut, cam mana mama nak tengok"
mukhrisz : (buka sikit je)...tak pe janji blh nampak...
mama :"eh eh abg, gigi abg ni nak jatuh dah,meh mama cabutkan"
mukhrisz : (geleng kepala)
mama :" abg buat la, nanti abg tengah tido, abg telan gigi abg tuh, pastu masuk dlm perut, 
bila dah masuk dlm perut, dah tak blh nak buang dah...gigi tuh duduk je kat dlm perut abg ..
abg nak ke?"
mukhrisz : (geleng kepala , sambil buat muka sedih )
mama :" meh mama pegang ngan tisu "

sekali baru je pegang, gigi tuh tercabut....
dah memang nak jatuh sangat dah...
mukhrisz terus nangis sbb sedih...
mmg nak bawa g klinik gigi, cadangnya nak g ari isnin nih,
sekali dah selamat dah...bukan apa
gigi dia dah berlapis dah, ada gigi lain lak yg tumbuh kat belakang gigi patah tuh..
tu yg risau tuh, nanti tak hencem anak mama nih...
ingat kan tak ada darah, sekali berdarah la pulak...
lagi la sedih, sampai nak jln pun tak larat sbb sakit gigi...
hemmmmm
tu la kisah gigi....kat bwh ni ada gambar best, kalo tak lalu nak tengok, jgn tengok ekkk...



sekian.....

AYAH + MAMA + ABANG + KAKAK = 1 FAMILY

2 comments:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

akhirnya....
abang janganlah sedih nanti kalau dah tumpuh yang lain lagi hensem...

Mrs.Imran said...

giginya dah tumbuh dulu baru gigi susu tanggal..tp senget sikit...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CEE..CITER..CEE CITER

codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0"
width="400" height="48" id="TextSpace">

LCD Text Generator at TextSpace.net

There was an error in this gadget

SiLaKaN MaSuK..

AINA dlm HARI

AINA dlm HARI
MASA DLM PANTANG LAGIKKK... lahir 3.75 kg

ABG N KAKAK

ABG N KAKAK
sehati n sejiwa

KENANGAN

KENANGAN
@ AVANZA..skrg ALZA

KaKaK & AbAnG g BeRaYa

KaKaK & AbAnG g BeRaYa
25hb September 2010

anak2 n mak tok

anak2 n mak tok
Semua berbelang2

melaram @ KenDuRi SePuPu

melaram @ KenDuRi SePuPu

GILA AKU DENGAN NOVEL

1) SEBENARNYA..SAYA ISTERI DIA! ( sendiri )
2) TERLANJUR MENCINTAIMU ( pinjam )
3) KAMI DAH KAHWINLAH ( sendiri )
4) TEKNIK MEMIKAT SUAMI ( pinjam )
5) ADAM DAN HAWA ( on d way)
6) AKU DITAKDIRKAN UNTUKMU ( on d way )
7) KALAU DAH SAYANG ( on d way )