CEEE...CITER..CE CITER..

SaPe NaK Kwn NgAn SaYa?????...Tak NaK KwN NgAn SaYa Ke?????

PART TIME CRAFTER

PART TIME CRAFTER
sekiranya berminat blh la klik pada gambar, sesuai untuk hadiah harijadi / untuk buah hati / untuk hiasan kereta / apa2 saja... :) dan jangan lupa TINGGALKAN LINK ANDA DI SHOUT BOX disebelah kanan anda...

TESTIMONI PRODUK VCO ( MINYAK KELAPA DARA )

TESTIMONI PRODUK VCO ( MINYAK KELAPA DARA )
RM43 termasuk postage / COD sekitar PUTRAJAYA

TESTIMONI COLLAGEN PLUS VIT E

TESTIMONI COLLAGEN PLUS VIT E
KELEBIHAN COLLAGEN PLUS VIT E.. # MENGHILANGKAN JERAGAT/JERAWAT #UNTUK AWET MUDA #MENGHAPUSKAN KULIT YANG KUSAM #MENGHILANGKAN BINTIK-BINTIK HITAM #MENGANJALKAN KULIT WAJAH #MENGECILKAN PORI-PORI

Wednesday, November 7, 2012

SERABAI gila hari nih!!!!!!!!!!!!!

 

Memang aku rasa serabai gila hari nih....
kunci jam dah awal dah...sebab nak masak..
tup tup sedarnya pukul 5.30 pagi...ALLAH..dah lambat dah
takut tak sempat nak masak...bahan-bahan semua dah siap dah malam tadi...
tapi gagah jugak nak buat...

Sekali bangun mengejut...kepala aku boleh ting tong pepagi nih

  dah la ting tong...tetiba nak muntah la pulak

huduh nya muka aku kalo cam gini gayanya....

Aku buat jugak CUCUR BAWANG ...tapi sekali masak kiri kanan dapur aku guna...
cepat la siapnya...tak buang masa...dlm masa 40minit lebih kurang bendanya dah siap..


ok la semua benda dah siap...
tapi tak tau la apa la serabut sangat hari nih...
masa on d way nak ke kereta...entah macam mana jalan entah...
aku boleh terduduk kat tengah-tengah padang tuh...


masa tuh yang ada anak dara aku je...terkejut dia tengok mama dia tiba-tiba duduk kat situ...
kebetulan ada 2 orang kat situ...dia pun terkejut tengok aku...agaknya dia ada dengar bunyi macam nangka luruh kot...tu yang dia paling tengok tuh...apa-apapun, TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK sbb sudi tolong saya...dalam tak sedar tuh, aku boleh nangis pulak...
huhuhuhu...memang tak bangun la masa tuh...sebab licin...kena ada orang tarik pulak...malunya hai...TUHAN je yaang tahu...tapi nak buat macam mana? dah nak jatuh kan?...
ni bila dah ke tengah hari nih , dah rasa dah lenguh bebadan...
sabar je la untuk hari nih...memang aku rasa serabai je...nak pakai tudung elok² pun malas...biar la...


AYAH + MAMA + ABANG + KAKAK = 1 FAMILY

2 comments:

anie said...

walaupun serabai cucur bawang ko memei sedap bangat....

lar jatuh ker...sian kat ko..lain kali berhati2 ok...

Mrs.Imran said...

anie : terima kasih...tu je terlintas nak buat untuk kawan2..

a ah...pagi2 dah dapat katak...huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CEE..CITER..CEE CITER

codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0"
width="400" height="48" id="TextSpace">

LCD Text Generator at TextSpace.net

There was an error in this gadget

SiLaKaN MaSuK..

AINA dlm HARI

AINA dlm HARI
MASA DLM PANTANG LAGIKKK... lahir 3.75 kg

ABG N KAKAK

ABG N KAKAK
sehati n sejiwa

KENANGAN

KENANGAN
@ AVANZA..skrg ALZA

KaKaK & AbAnG g BeRaYa

KaKaK & AbAnG g BeRaYa
25hb September 2010

anak2 n mak tok

anak2 n mak tok
Semua berbelang2

melaram @ KenDuRi SePuPu

melaram @ KenDuRi SePuPu

GILA AKU DENGAN NOVEL

1) SEBENARNYA..SAYA ISTERI DIA! ( sendiri )
2) TERLANJUR MENCINTAIMU ( pinjam )
3) KAMI DAH KAHWINLAH ( sendiri )
4) TEKNIK MEMIKAT SUAMI ( pinjam )
5) ADAM DAN HAWA ( on d way)
6) AKU DITAKDIRKAN UNTUKMU ( on d way )
7) KALAU DAH SAYANG ( on d way )