CEEE...CITER..CE CITER..

SaPe NaK Kwn NgAn SaYa?????...Tak NaK KwN NgAn SaYa Ke?????

PART TIME CRAFTER

PART TIME CRAFTER
sekiranya berminat blh la klik pada gambar, sesuai untuk hadiah harijadi / untuk buah hati / untuk hiasan kereta / apa2 saja... :) dan jangan lupa TINGGALKAN LINK ANDA DI SHOUT BOX disebelah kanan anda...

TESTIMONI PRODUK VCO ( MINYAK KELAPA DARA )

TESTIMONI PRODUK VCO ( MINYAK KELAPA DARA )
RM43 termasuk postage / COD sekitar PUTRAJAYA

TESTIMONI COLLAGEN PLUS VIT E

TESTIMONI COLLAGEN PLUS VIT E
KELEBIHAN COLLAGEN PLUS VIT E.. # MENGHILANGKAN JERAGAT/JERAWAT #UNTUK AWET MUDA #MENGHAPUSKAN KULIT YANG KUSAM #MENGHILANGKAN BINTIK-BINTIK HITAM #MENGANJALKAN KULIT WAJAH #MENGECILKAN PORI-PORI

Saturday, June 16, 2012

ROTI JALA PETAK-PETAK

 
 Hari khamis yang lepas, aku n fren pakat reramai buat makan-makan pagi kat opis...wow..memang meriah la...mana tak nya makan pagi macam makan tengah hari....banyak nya tuhan je yang tahu...tapi, alhamdulillah, semuanya habis, walaupun makan sampai ke tengah hari...hehehehhe

Menu kitaorang 

EZA : bawa roti sosej....
CC ( ny boss) : bawa kuah kari ayam...yum yum
KEM : kuih melaka...sedap n lembut..
AIRI : bubur kacang...
SARA : air teh wangi...
KILA ( saya lah ) : ROTI JALA PETAK-PETAK...( dasyat kan)

Penat tau kirai malam-malam...banyak tuh...50 biji roti jalaaaa.... :) tak la...ok la tuh...dengan ada nya acuan baru n terkini, semua mudah di hujung jari anda...cewahhhh, cam meniaga iklan lak aku nih...50 biji untuk bancuhan 1/2 kilo ...memang senang dengan adanya acuan nih, dapur tak kotor, tangan bersih, masa pun jimat...dan yang penting, rotinya pun teruja nak dimakan...apakah ia? haaaaaa...ni dia...
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
 hasil google...

tu la botol nya. macam botol sos..tapi ada 3 lubang...cantikkan?...teruja tak?hasilnya sangat la best...padahal ni kali pertama aku buat...beli botol nih dah lama dah...buatnya je lambat...memang member opis teruja la ngan roti jala tuh... suka suka..


ni la rupanya kalo bila dah menjala...petak-petak, bak kata mak sedara aku...roti jala petak-petak...


bila dah siap menjala...pastu kita gulungkan...haaaa ni la dia...cantik tak? cantikkan? (puji diri sendiri)...masa mula2 buat biasa la kan, tak berapa nak cantik...bila dah tau caranya..cantik la...rasanya sama je, cuma rupa je lain...kalo korang berani..nak buat colour pun boleh..lagi best..pelik n lain dari yang lain...sampai kan mak sedara aku siap tempah lagi untuk majlis kat rumah dia...hehhehehehe...resepinya cam biasa je...tapi tak pe la...aku tepek gak resepi kat sini ekkk...nanti boleh la buat makan petang...

RESEPI ROTI JALA

1/2  kilo tepung gandum
3 biji telur
3 cawan air
1 1/2 cawan susu low fat
1 1/2 sudu kecil garam
sedikit warna kuning
1 cawan minyak jagung  / butter yang dixairkan ( aku tak bubuh pun)

CARA-CARANYA

campur semua bahan diatas dan blend kan sekali
pastu, boleh la menjala...

SELAMAT MENCUBA

jangan lupa untuk klik
PERFUME di SAKILACRAFT



AYAH + MAMA + ABANG + KAKAK = 1 FAMILY

4 comments:

nana kamarul said...

eh! cantik la pulak roti jala petak petak ni. selalu kalau buat nana buat yang biasa bulat2 tu. stress jugak buat. bagus la bekas tu. Nanti kena carik ni! Hehe

Mrs.Imran said...

cuba jgn tak cuba...memang mudah kerja, kalo guna yg biasa tuh, dapur jadi comot, masa pun byk terbuang sbb macam2 kerenah...

Nurulee said...

Kemas je, macam sedap. hehe =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/my-birthday-on-this-year.html

Mrs.Imran said...

nurulee : terima kasih...lagi sedap kalo nurulee buat..heheheh..done follow u dear...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CEE..CITER..CEE CITER

codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0"
width="400" height="48" id="TextSpace">

LCD Text Generator at TextSpace.net

There was an error in this gadget

SiLaKaN MaSuK..

AINA dlm HARI

AINA dlm HARI
MASA DLM PANTANG LAGIKKK... lahir 3.75 kg

ABG N KAKAK

ABG N KAKAK
sehati n sejiwa

KENANGAN

KENANGAN
@ AVANZA..skrg ALZA

KaKaK & AbAnG g BeRaYa

KaKaK & AbAnG g BeRaYa
25hb September 2010

anak2 n mak tok

anak2 n mak tok
Semua berbelang2

melaram @ KenDuRi SePuPu

melaram @ KenDuRi SePuPu

GILA AKU DENGAN NOVEL

1) SEBENARNYA..SAYA ISTERI DIA! ( sendiri )
2) TERLANJUR MENCINTAIMU ( pinjam )
3) KAMI DAH KAHWINLAH ( sendiri )
4) TEKNIK MEMIKAT SUAMI ( pinjam )
5) ADAM DAN HAWA ( on d way)
6) AKU DITAKDIRKAN UNTUKMU ( on d way )
7) KALAU DAH SAYANG ( on d way )