CEEE...CITER..CE CITER..

SaPe NaK Kwn NgAn SaYa?????...Tak NaK KwN NgAn SaYa Ke?????

PART TIME CRAFTER

PART TIME CRAFTER
sekiranya berminat blh la klik pada gambar, sesuai untuk hadiah harijadi / untuk buah hati / untuk hiasan kereta / apa2 saja... :) dan jangan lupa TINGGALKAN LINK ANDA DI SHOUT BOX disebelah kanan anda...

TESTIMONI PRODUK VCO ( MINYAK KELAPA DARA )

TESTIMONI PRODUK VCO ( MINYAK KELAPA DARA )
RM43 termasuk postage / COD sekitar PUTRAJAYA

TESTIMONI COLLAGEN PLUS VIT E

TESTIMONI COLLAGEN PLUS VIT E
KELEBIHAN COLLAGEN PLUS VIT E.. # MENGHILANGKAN JERAGAT/JERAWAT #UNTUK AWET MUDA #MENGHAPUSKAN KULIT YANG KUSAM #MENGHILANGKAN BINTIK-BINTIK HITAM #MENGANJALKAN KULIT WAJAH #MENGECILKAN PORI-PORI

Saturday, September 17, 2011

bila bibir dah mcm ANGELINA JOLIE...tp lawa lagi ANGELINA JOLIE


Ni la dia kalo mama cakap tak nak dengar
sekali pesan tak nak dengar
2 kali pesan pun tak nak dengar
3 kali pesan pun tak dengar
ni la dia akibatnya

 main lompat2
mula seronok
lepas tuh beronok ronok
n lastly lagi seronok
tersembam terus...berdarah la jugak

 pandangan dekat
masa nih mmg tgh membekak
mama suruh je lompat2 lagi
tau lak tak nak
yg si abg dah duduk diam dah
sbb si kakak dah meraung

selagi tak kena selagi tuh la main nya
baru tau sakit...

TAPI


lebih kurang 30 min lepas tuh
happy balik
cumanya tak main dah la lompat2nya
sempat posing lagi dengan headband baru
tp bibirnya tetap bengkak lagi
walaupun bengkak
makan tetap makan
mama masak SPEGGETI
kejap2 makan je la....

DAH KENA BARU NAK BERENTI
itulah anak2 ku...



AYAH + MAMA + ABANG + KAKAK = 1 FAMILY

Friday, September 16, 2011

berPISAH jua akhirnya kita....huhuhuhu

Hampir 7 tahun kita bersama
akhirnya kau pergi jua
sedih tauuuuuuuuuu...
kenapa la kau putuskan 
aku sayang kat kau tau
walaupun kau besar dari aku
tapi aku tetap sayang kau

walaupun kau dah putuskan
aku simpan lagi kau tau tak?????
aku simpan kau seminggu
last2 ke tong sampah jugak
walaupun keciwa

 tengok????
dah tak ada rupa dah


 macam ada org hiriskan je...
mmg cantik la kau ni putus
sedihnya...
masa aku tgh nak sarung kau je
tiba2 kaki aku kedepan
pulakk??????
rupa2nya dah putus...
cantik lak tu kau putus
kau tak sayang aku ekkkk


daifnya
tapak pun dah tak ada bunga
dah berapa kali aku nak telentang dek buat kau
sbb licin
kalo balik dari amik ayer sembahyang
mmg aku jln cam kura2
sbb takut jatuh...


tengok la......
tapak yg bahagian belakang tuh???
dah nampak colour tapak atas nya dah
lama tak lama la selipar nih

ni la wakaf dari CC SHIDAH
untuk aku
lama aku simpan
tapi akhirnya
aku dah tak mampu nak simpan dah
sbb kau nak pergi...
huhuhuhuhu...
sekarang aku pakai selipar yg sama padan n sama cantik
selipar yg dibeli masa aku g sabah dulu
tu pun tunggu masa jugak...

bukan tak mampu nak beli yang elok
tapi selalu la lupanya
g ke kedai semedang je...
belinya idak juga....

tak pe la ....
nanti aku beli yang lain la
biar elok sikit mata org memandangnya

SELAMAT TINGGAL SELIPAR JEPUN KU
huhuhuhuhhuuhuh....


AYAH + MAMA + ABANG + KAKAK = 1 FAMILY

Thursday, September 15, 2011

VERSI SEPUPU N 2 PUPU BERAYA....2011

Kita sambung semula 
versi HARI RAYA YANG HURU HARA
part 2
VERSI SEPUPU N 2 PUPU BERAYA


 ni semua nya barisan 2 pupu bergambar
dah macam2 rupa n gaya
yg paling seksi anak dara aku
kiranya opah aku ada 6 cicit la ye....ermmmm
tp kalo ikut kan tak cukup nih
ada lagi sorang
tapi tak tau kemana perginya
ni je yg sempat dikumpulkan
kalo ikutkan semuanya sebaya je
kecuali  yg baju kelabu (6 tahun) n yg bertudung pink (8 tahun)
tu je yg besar

 ni pulak
barisan sepupu
ada lagi tp tak sempat nak candid
ni pun main tangkap je
nampak sebaya je kan?????
hehehheheheheeh
padahal aku dah tua dah....
yg 2 org tuh muda lagi...

 ni la wajah kesayangan hamba
yg tudung coklat tuh...
tu la mak aku...
muda tak??????hehehehheh
dah tua dahhh....ni mak n satu2nya adek perempuan aku
LOVE U SO MUCH


ni la adek n kakak
org selalu kata aku adek n adek aku kakak
mmg cukup panas la member
sbb kata dia kakak
mana taknya
dia lagi besar dari kakak
kena la terima seadanya
yg kakak dia nih tersangat la COMEI...
apa2 pun kena terima hakikat....

tahun nih tak byk sgt gambar
so tak ada byk benda yg nak diceritakan
ini pun sekadar buat tatapan adek beradik
sekian dulu cerita kita untuk hari ini....

SELAMAT HARI RAYA 
MAAF ZAHIR N BATIN



AYAH + MAMA + ABANG + KAKAK = 1 FAMILY

Wednesday, September 14, 2011

HarI Raya yg Huru HaRa....hahahhahahha

HARI RAYA 2011
berhari raya di KUALA KANGSAR
mmg tiap2 tahun di KUALA KANGSAR
di kampung saya
best tak?
selesai je rutin pagi raya, kami adek beradek n sedara mara yg lain
ramai2 g serbu rumah mak sedara 
yang rumahnya tak la jauh mana pun
jalan kaki je...
umah aku n opah aku atas bukit
n umah mak sedara kat bawah bukit
dekat je kan?



ni la on d way nak g serbu umah mak sedara yg aku panggil LONG
ni baru sikit, kat belakang ada ramai lagi...
umah dia tiap2 tahun makan laksa,
tak ada laksa, mee kari....
dan yg best ada kijang / rusa /landak rendang
bestttttttt
tp tahun nih tak ada...
makan rendang ayam je...


setibanya di rumah mak sedara
ni baru sikit
yg kat bawah tu ada lagi ramai
lepak tengok tv sambil mkn laksa


ni rumah ke 2 yg kami serbu
family aku nih mmg ramai anak dara
yg anak dara duduk belah sana
yg mak2 dara makan kat meja
tak amik gambar la pulak
kami yg mak dara nih duduk kat meja bukannya apa
ada lauk best
yg mmg kami akan ratah
GULAI KEMAHANG
org mkn ngan lemang
tp kami makan cam tuh je...

rumah mak sedara aku semua nya dekat2
so dalam 1 hari dah blh habis tawaf dah
tunggu yg jauh2 je
yang jauh2 lambat sikit ekk

tak byk gambar nak upload
ni pun curi2 masa
nanti lain kali aku upload lain pulak ekkk
versi 2 pupu anak2 ku...

:)


AYAH + MAMA + ABANG + KAKAK = 1 FAMILY

Tuesday, September 13, 2011

Hepi BeSdAy 2 U...

Tanggal 13 September 2011
ermmmm.....hampir terlupa
siap ada org ingatkan yg hari nih semua panggilan adalah free
Ya ALLAH, aku dah lupa
aku lupa yang hari nih 
BIRTHDAY husband akuuuuuuuu....
sori ayah, mama lupa la...
banyak sangat nak pikir, sampai besday husband pun lupa

HAPPY BIRTHDAY MY LOVE


Hepi Besday To U

Semoga umurnya diberkati
Ditambah Rezekinya
dan tetap menjadi IMAM yang baik
di DUNIA dan AKHIRAT
untuk keluarga kecil kita ini...










AYAH + MAMA + ABANG + KAKAK = 1 FAMILY

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CEE..CITER..CEE CITER

codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0"
width="400" height="48" id="TextSpace">

LCD Text Generator at TextSpace.net

There was an error in this gadget

SiLaKaN MaSuK..

AINA dlm HARI

AINA dlm HARI
MASA DLM PANTANG LAGIKKK... lahir 3.75 kg

ABG N KAKAK

ABG N KAKAK
sehati n sejiwa

KENANGAN

KENANGAN
@ AVANZA..skrg ALZA

KaKaK & AbAnG g BeRaYa

KaKaK & AbAnG g BeRaYa
25hb September 2010

anak2 n mak tok

anak2 n mak tok
Semua berbelang2

melaram @ KenDuRi SePuPu

melaram @ KenDuRi SePuPu

GILA AKU DENGAN NOVEL

1) SEBENARNYA..SAYA ISTERI DIA! ( sendiri )
2) TERLANJUR MENCINTAIMU ( pinjam )
3) KAMI DAH KAHWINLAH ( sendiri )
4) TEKNIK MEMIKAT SUAMI ( pinjam )
5) ADAM DAN HAWA ( on d way)
6) AKU DITAKDIRKAN UNTUKMU ( on d way )
7) KALAU DAH SAYANG ( on d way )