CEEE...CITER..CE CITER..

SaPe NaK Kwn NgAn SaYa?????...Tak NaK KwN NgAn SaYa Ke?????

PART TIME CRAFTER

PART TIME CRAFTER
sekiranya berminat blh la klik pada gambar, sesuai untuk hadiah harijadi / untuk buah hati / untuk hiasan kereta / apa2 saja... :) dan jangan lupa TINGGALKAN LINK ANDA DI SHOUT BOX disebelah kanan anda...

TESTIMONI PRODUK VCO ( MINYAK KELAPA DARA )

TESTIMONI PRODUK VCO ( MINYAK KELAPA DARA )
RM43 termasuk postage / COD sekitar PUTRAJAYA

TESTIMONI COLLAGEN PLUS VIT E

TESTIMONI COLLAGEN PLUS VIT E
KELEBIHAN COLLAGEN PLUS VIT E.. # MENGHILANGKAN JERAGAT/JERAWAT #UNTUK AWET MUDA #MENGHAPUSKAN KULIT YANG KUSAM #MENGHILANGKAN BINTIK-BINTIK HITAM #MENGANJALKAN KULIT WAJAH #MENGECILKAN PORI-PORI

Friday, September 16, 2011

berPISAH jua akhirnya kita....huhuhuhu

Hampir 7 tahun kita bersama
akhirnya kau pergi jua
sedih tauuuuuuuuuu...
kenapa la kau putuskan 
aku sayang kat kau tau
walaupun kau besar dari aku
tapi aku tetap sayang kau

walaupun kau dah putuskan
aku simpan lagi kau tau tak?????
aku simpan kau seminggu
last2 ke tong sampah jugak
walaupun keciwa

 tengok????
dah tak ada rupa dah


 macam ada org hiriskan je...
mmg cantik la kau ni putus
sedihnya...
masa aku tgh nak sarung kau je
tiba2 kaki aku kedepan
pulakk??????
rupa2nya dah putus...
cantik lak tu kau putus
kau tak sayang aku ekkkk


daifnya
tapak pun dah tak ada bunga
dah berapa kali aku nak telentang dek buat kau
sbb licin
kalo balik dari amik ayer sembahyang
mmg aku jln cam kura2
sbb takut jatuh...


tengok la......
tapak yg bahagian belakang tuh???
dah nampak colour tapak atas nya dah
lama tak lama la selipar nih

ni la wakaf dari CC SHIDAH
untuk aku
lama aku simpan
tapi akhirnya
aku dah tak mampu nak simpan dah
sbb kau nak pergi...
huhuhuhuhu...
sekarang aku pakai selipar yg sama padan n sama cantik
selipar yg dibeli masa aku g sabah dulu
tu pun tunggu masa jugak...

bukan tak mampu nak beli yang elok
tapi selalu la lupanya
g ke kedai semedang je...
belinya idak juga....

tak pe la ....
nanti aku beli yang lain la
biar elok sikit mata org memandangnya

SELAMAT TINGGAL SELIPAR JEPUN KU
huhuhuhuhhuuhuh....


AYAH + MAMA + ABANG + KAKAK = 1 FAMILY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CEE..CITER..CEE CITER

codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0"
width="400" height="48" id="TextSpace">

LCD Text Generator at TextSpace.net

There was an error in this gadget

SiLaKaN MaSuK..

AINA dlm HARI

AINA dlm HARI
MASA DLM PANTANG LAGIKKK... lahir 3.75 kg

ABG N KAKAK

ABG N KAKAK
sehati n sejiwa

KENANGAN

KENANGAN
@ AVANZA..skrg ALZA

KaKaK & AbAnG g BeRaYa

KaKaK & AbAnG g BeRaYa
25hb September 2010

anak2 n mak tok

anak2 n mak tok
Semua berbelang2

melaram @ KenDuRi SePuPu

melaram @ KenDuRi SePuPu

GILA AKU DENGAN NOVEL

1) SEBENARNYA..SAYA ISTERI DIA! ( sendiri )
2) TERLANJUR MENCINTAIMU ( pinjam )
3) KAMI DAH KAHWINLAH ( sendiri )
4) TEKNIK MEMIKAT SUAMI ( pinjam )
5) ADAM DAN HAWA ( on d way)
6) AKU DITAKDIRKAN UNTUKMU ( on d way )
7) KALAU DAH SAYANG ( on d way )