CEEE...CITER..CE CITER..

SaPe NaK Kwn NgAn SaYa?????...Tak NaK KwN NgAn SaYa Ke?????

PART TIME CRAFTER

PART TIME CRAFTER
sekiranya berminat blh la klik pada gambar, sesuai untuk hadiah harijadi / untuk buah hati / untuk hiasan kereta / apa2 saja... :) dan jangan lupa TINGGALKAN LINK ANDA DI SHOUT BOX disebelah kanan anda...

TESTIMONI PRODUK VCO ( MINYAK KELAPA DARA )

TESTIMONI PRODUK VCO ( MINYAK KELAPA DARA )
RM43 termasuk postage / COD sekitar PUTRAJAYA

TESTIMONI COLLAGEN PLUS VIT E

TESTIMONI COLLAGEN PLUS VIT E
KELEBIHAN COLLAGEN PLUS VIT E.. # MENGHILANGKAN JERAGAT/JERAWAT #UNTUK AWET MUDA #MENGHAPUSKAN KULIT YANG KUSAM #MENGHILANGKAN BINTIK-BINTIK HITAM #MENGANJALKAN KULIT WAJAH #MENGECILKAN PORI-PORI

Monday, May 21, 2012

TIP PENJAGAAN TUDUNG...

 
 
Penjagaan tudung yang betul amatlah penting. Kerana dengan adanya tudung yang cantik dan berada dalam keadaan yang kemas membuatkan si pemakai juga mudah mengayakannya. Antara tips yang dapat dikongsikan ialah :
 

  1. Tudung hendaklah dicuci dengan menggunakan tangan. Gunakan cecair pelembut sebagai bahan pencuci. Caranya, tudung hendaklah dicelupkan beberapa kali kemudian gosokkan tudung tersebut dengan perlahan-lahan.
  2. Elakkan mencuci tudung dengan pakaian yang lain. (basuh berasingan).
  3. Tudung yang hendak dicuci boleh direndamkan tetapi elakkan merendam terlalu lama kerana ini boleh menyebabkan kerosakan tekstur tudung tersebut.
  4. Jangan jemur tudung di bawah matahari yang terik, sebaliknya tudung tersebut hanya perlu dianginkan sahaja sehingga kering.
  5. Menyidai tudung juga ada caranya iaitu dengan menggunakan penyepit pada bahagian hujung dan biarkan ia bergantung ke bawah.
  6. Jika tudung anda mempunyai sulaman, gosoklah bahagian sulam tersebut dari bahagian dalam tudung.
  7.  Hendak diingatkan bahawa janganlah memakai tudung ketika rambut kita berada dalam keadaan basah kerana ia boleh menyebabkan tudung akan menjadi lembap dan tidak bersih.
  8. Tudung yang disimpan hendaklah dilipat atau digantung dengan cara lipatan yang betul agar ia tidak merosakan bentuk serta tekstur kain tudung tersebut.
Selamat mencuba..!!

INFO : OHBULAN
 

AYAH + MAMA + ABANG + KAKAK = 1 FAMILY

Friday, May 18, 2012

DOA DHUHA




AYAH + MAMA + ABANG + KAKAK = 1 FAMILY

Sunday, May 13, 2012

LOVE U KETAT-KETAT




SELAMAT HARI IBU terutamanya kepada ibu saya PN ZALELAH...terima kasih mak sbb mak banyak berkorban untuk kami adek beradik hingga berjaya...LOVE U BANYAK2...

tak lupa juga kepada mak2 sedara...SELAMAT HARI IBU buat ibu mertua ( hehehe) Baizura Megat Noh Puteri Zaleha Megat Noh Putri Rafidah Megat Noh Suzaini Megat Anuar Puteri Yan Napisah Ina Hamidah Raoh ....semoga kalian menjadi ibu2 yang paling best... LOVE U...

SELAMAT HARI IBU jugak buat sepupu sepapat, n sahabat handai Sulina Binti Zamberi Sue Tun Aisyah Aissyah Saari  dan seangkatan dengannya...semoga kalian menjadi sahabat n ibu yang baik untuk anak2 kalian...sama2 kita menjadi ibu yg paling best, mamahami , soleh dan taat pada perintah tuhan n suami....

SELAMAT HARI IBU...



AYAH + MAMA + ABANG + KAKAK = 1 FAMILY

Tuesday, May 8, 2012

"Tulis, Lakar dan lukis apa yang anda suka"


 



ni la hasil dari tajuk yg di bagi...
apa yang tak ada..
semua ada...
ada
BURUNG
IKAN
JALAN RAYA
KERETA
ORANG PENGANG BELON
RUMAH
BUKU
BUKIT
A E I O U
KUCING....

macam2 ada...ni la yang ada di dlm kepala AINA
dapat la 3 BINTANG dari teacher dia...

mula2 tengok lukisan ni mmg mama gelak...
tapi mmg itu yg ada dikepala dia
tu la hasilnya...

SYABAS aina...sbb berjaya menghasilkan lukisan yg agak meriah suasanannya...

SAYANG ANAK MAMA KETAT-KETAT...

AYAH + MAMA + ABANG + KAKAK = 1 FAMILY

Monday, May 7, 2012

HOMEmade PIZZA



Alhamdullilah... akhirnya sampai jugak hajat nak buat pizza sendiri...s
o malam nih tak yah mkn nasi dan seangkatan dengannya... 
malam ni makan pizza je...ni pun kenyangnya sampai bersandar... 
yum yum yum..(puji diri sendiri)

NOTA KAKI : ada balance roti tu, boleh buat lagi...

AYAH + MAMA + ABANG + KAKAK = 1 FAMILY

Friday, May 4, 2012

RINDU ZAMAN MASA KECIK-KECIK DULU


 

Teringat masa budak-budak dulu...
selalu la malayan cerita ni kat TV
tapi sekarang bayang pun dah tak ada kat TV cerita-cerita teladan nih
anak-anak sekarang nih, asyik melayan 611 , 610 dan seangkatan dengan nya...

cerita teladan nih, tengok la sampai 1000 kali pun
tak ada nya jemu pun

jom kita layan cerita nih kejap 
mengimbau masa kecik-kecik dulu..

KISAH SANG KANCIL , KERBAU DAN BUAYA



AYAH + MAMA + ABANG + KAKAK = 1 FAMILY

Thursday, May 3, 2012

"MALAM PERTAMA SANGAT SEMPURNA"




 
 
ADINDA

Malam pertama sangat sempurna
Duhai adinda sungguh jelita
Selama ini hanya kau yang ku tunggu
Bukannya rahsia di antara kita
Semakin membara jiwa gelora
Selama ini hanya kau di hatiku
Tak mudah ku melupakanmu
Hanya engkau yang ku perlu
Bayang-bayangmu masih menghantuiku
Apa saja yang kau mahu

Chorus
Semua untukmu oh adindaku
Dengarlah rayuan di hatiku
Sesungguhnya aku mencintaimu
Selalu di hatiku memanggil namamu
Oh adindaku oh adindaku
Semua kerana kerna kamu
Engkaulah permata hatiku
Suluh menyinar hidupku
Yang selalu menerangi hari gelapku
Nantikan dinda yang satu
Tak akan pernah ku jemu
Semakin hari semakin ku rindu
Tak mudah ku melupakanmu
Hanya engkau yang ku perlu
Bayang-bayangmu masih menghantuiku
Kamu selalu dihatiku
Semua yang kau mahu
Ulang Chorus
Walau berjauhan
Suaramu mengakhiri penantian
Tabah mengharungi cinta
Semua dugaan Maha Esa
Ulang Chorus

AYAH + MAMA + ABANG + KAKAK = 1 FAMILY

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CEE..CITER..CEE CITER

codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0"
width="400" height="48" id="TextSpace">

LCD Text Generator at TextSpace.net

There was an error in this gadget

SiLaKaN MaSuK..

AINA dlm HARI

AINA dlm HARI
MASA DLM PANTANG LAGIKKK... lahir 3.75 kg

ABG N KAKAK

ABG N KAKAK
sehati n sejiwa

KENANGAN

KENANGAN
@ AVANZA..skrg ALZA

KaKaK & AbAnG g BeRaYa

KaKaK & AbAnG g BeRaYa
25hb September 2010

anak2 n mak tok

anak2 n mak tok
Semua berbelang2

melaram @ KenDuRi SePuPu

melaram @ KenDuRi SePuPu

GILA AKU DENGAN NOVEL

1) SEBENARNYA..SAYA ISTERI DIA! ( sendiri )
2) TERLANJUR MENCINTAIMU ( pinjam )
3) KAMI DAH KAHWINLAH ( sendiri )
4) TEKNIK MEMIKAT SUAMI ( pinjam )
5) ADAM DAN HAWA ( on d way)
6) AKU DITAKDIRKAN UNTUKMU ( on d way )
7) KALAU DAH SAYANG ( on d way )